torsdag 30. juni 2011

Snuppekjole:)

Ja jeg lengter etter sommeren som aldri kommer:( så hva kan man gjøre da, jo drømme! hehe Jeg drømmer meg bort i søte snuppekjoler, i den kjente stilen. Inspirert av skogen rett uten for vindue, blei fluesopp stoffet tatt i bruk. Jeg er egentlig ikke spesielt fæn av prikker heller, men syns den ble søt jeg!


Ingen ting er så deilig som noen sikkelig lette og posete kosebukser om sommeren. Så derfor måtte jeg bare lage et som matchet kjolen. Har ikke prøvd den på enda, håper bare den faller i smak.


Hun ville ha den på med en gang, løp rundt og var stor fornøyd. Det varmet veldig, ingen ting er som å lage noe som blir godt motatt å det vet man aldri med denne frøkna:)


Men hjerter det er jeg stor fæn av, så de får være med så ofte som mulig. Denne gangen også ett lite hjerte bak nederst på kjolen, en liten detalj bare;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar