torsdag 16. juni 2011

Ny festkjole!!

Denne har vært i mine tankter veldig lenge, så har jeg pønsket ut et mønster!
Blir ikke helt som i tankene men ikke så langt unna:) Mønstret til denne har jeg laget helt selv)*stolt* hihi Å tror nok det vil bli brukt igjen.
Sydd av tynt lett brunt bomull stoff fra s&s, blondestoffet fant jeg der gardin stoffene på s&s er. Er noe bomullsgreier! Sommer lett:)


syns at kamera er så dårlig, bildene mine blir ikke fine! Den er mye finere brun i virkligheten! Ønsker meg sånn fansy kamera jeg...

Si gjerne hva du mener:)

4 kommentarer:

  1. Så fin kjole og så fin du har blitt :)
    Hva slags stoff er det du har brukt? Så veldig lett og behagelig ut.

    SvarSlett
  2. Takk takk..
    Sånn da har jeg svart på spørsmålet ditt:) hihi

    SvarSlett
  3. Så flott kjole da :) Ser jo kjempenydelig ut :D

    SvarSlett
  4. den var nydelig :)

    SvarSlett